PREVEDERİ GENERALE
Termenii si conditiile sunt aplicabile la achizitionarea online, de pe site-ul www.roxe.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului.
Responabil al vanzarilor si operatiunilor online este compania ROXERO COSMETICS S.R.L.-D, cu sediul in Floresti, Str. Tineretului Nr. 44, Jud. Cluj, Romania. Pentru informatii suplimentare legate de contact, va rugam consultati sectiunea contact a site-ului nostru.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor Legea 365/2002 privind comertul electronic.
COMANDA
Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistratrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului.
Dupa finalizare, detaliile comenzii se pot verifica in mesajul primit prin Email-ul de confirmare transmisa pe adresa de email metionata la plasarea comenzii.
Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.
DEFİNİTİİ
Contract – Contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila, in care partile sunt, consumatorul pe de o parte, si vanzatorul pe cealalta parte.
Vanzatorul (distribuitorul) – O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractual, incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre consumator.
Consumator (cumparatorul) – O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractual, incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat comerciale.
Distribuitor – O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.
Finalizarea contractului de achizitie – Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.
Termeni si conditii – Intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se
considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
Dreptul de retur – Aveţi dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la ziua
– la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor,
– la care intraţi dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care ati comnadat bunuri multiple printr-o singura comanda si acestea au fost livrate separate sau de la ziua
– la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese, in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti.
FORMULAR DE RETUR
Catre: ROXERO COSMETICS S.R.L.-D, cu sediul in Floresti, Str. Tineretului Nr. 44, Jud. Cluj, Romania, Email: info@roxe.ro
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:
Produsele au fost comandate la data:
Numele cumparatorului:
Adresa cumparatorului:
Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):
Data:
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Daca va retrageti, vom rambursa suma, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere); in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
In cazul in care ati receptionat produsele comandate, expediati produsele fara intarzieri nejustificate la urmatoarea adresa ROXERO COSMETICS S.R.L.-D, Floresti, Str. Tineretului Nr. 44, Jud. Cluj , in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionării produselor.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.
Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere).
PROCESAREA COMENZİLOR
Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 12, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 1-2 zile lucratoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi.
LİVRARE
Taxa de transport este mentionat pe pagina de finalizare a comenzii. Livrarea se face in decurs de cel mult 1-2 zile de la încheierea contractului. Bunurile sunt depozitate pe o perioada de 14 zile. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii. De asemenea, exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul firmei de curierat, lista locatiilor fiind disponibila online.
MODALİTATİ DE PLATA
In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata.
GARANTİE Sİ RECLAMATİİ
Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
GARANTİA SE ACORDA İN URMATOARELE CAZURİ:
Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare.
In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii
CLAUZE FİNALE
Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Contractele pot fi incheiate in limba romana sau in alta limba. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.
Imaginile de pe website au caracter informativ
Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.
PRODUSELE COSMETİCE
Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru intelegere. In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.