Cei de la ROXE RO credem că parfumul este o amprentă a sufletului, pentru că definește identitatea, culoarea fiecăreia dintre noi. Totodată poate oferii încredere, bine-stare și face lumea din jur mai frumoasă, vibrantă și plină de pozitivitate.

Parfumul nu e un accesoriu, ci un element magic care dă strălucire personalităţii. ROXE RO oferă posibiliatea “să te prezinți”.

Mai jos regăsești câteva informații despre parfum, util pentru a face alegerea portivită:

Familii caracteristice de parfumuri

Sunt patru familii principale de parfumuri cu caracteristici distinctive. 

Parfumurile florale sunt dedicate persoanelor elegante, romantice, moderne. Mirosurile florale pot varia de la delicate și pudrate la ascuțite, dulci și comestibile. Această familie diversă de parfumuri este împărțită în patru subcategorii: tropicale sau dulci Fructat arome, tradiționale proaspete Floral note, elegante Floral moale si usor picant Oriental floral

Parfumurile orientale pot fi ascuțite și condimentate, ameliorate și înmuiate cu note dulci bogate precum scorțișoară sau vanilia, sunt perfecte pentru seară, o cantitate mică având un efect nebănuit. Familia orientală este împărțită în trei subcategorii – ușor florală Oriental moale, caldura picantă a oriental, și moscul profund și bogat al Oriental lemnos.

Parfumurile lemnoase au o aromă misterioasă și captivantă, care combină esențe de lemn de santal, cedru sau rășini. Această familie de parfumuri poate fi folosită de oricine, iar aromele uscate bogate fac parfumuri grozave de casă. Subcategoriile acestei familii sunt opulente Woody (lemnos) mirosuri, pământești Lemn Muşchi mirosuri și fumurie Lemn uscat mirosuri.

Parfumurile fresh  au mirosuri revigorante, înțepătoare și vibrante. Aromele fresh sunt ușoare și energizează, ideală pentru lunile mai călduroase. Subcategorii “fresh” includ ierburi Aromatic mirosuri, picante Citrice note, Apă mirosuri precum sare de mare și ploaie proaspătă și curate Verde mirosuri.

Cum se compune un parfum?

Un parfum bun este un amestec de artă, știință și simțuri. Parfumul pornește de obicei de la o idee, cum ar fi natura, emoția, o amintire sau un evenimentele cultural sau o călătorie. După ce conceptul este stabilit, urmează crearea piramidei care reprezintă compoziția parfumului. Aceasta fiind formată din 3 etaje: nota de vârf, nota de mijloc și nota de bază.

Nota de vârf este percepută prima. Acestea oferă parfumului impactul de care are nevoie pentru a fi atrăgător și ademenitor. Ea este intensă, însă în același timp dispare cel mai rapid. Pentru nota de vârf se utilizează adesea nuanțe proaspete sau delicate cum ar fi bergamota, scorțișoara, citricele sau menta.

Nota de mijloc se dezvăluie după câteva minute de la aplicare, aceaste definește identitatea unică a parfumului. Acestea mai este cunoscut și ca note de inima, formând miezul parfumului. Ea deține adesea proporția cea mai mare din compoziția parfumului și are o persistență medie. În cazul parfumurilor pentru femei, buchetele florale cu iris, trandafir sau iasomie sunt printre cele mai apreciate. Și mirodeniile delicate, fructele de pădure, vetiverul sau anasonul fac parte din categoria nuanțelor apreciate care alcătuiesc nota de mijloc.

Nota de bază reprezintă stratul final, care ii oferă parfumului longevitate și stabilitate. Printre aromele apreciate se numără moscul, santalul, tămâia, paciuli sau vanilia. Ca stabilizator al parfumului, nota de bază sunt note persistente ce se păstrează pe piele ore în sir. 

Prin ce se deosebesc apa de toaletă, apa de parfum și alte produse de acest fel?

Apa de toaletă, apa de parfum și alte produse parfumate diferă în concentrația de uleiuri parfumate pe care le conțin și, în consecință, în intensitatea și persistența parfumului. Acestea sunt câteva diferențe principale:

Apa de toaletă: Acest tip de parfum conține între 5-15% ulei parfumat dizolvat în alcool și apă. Este mai ușor și mai subtil în aromă și tinde să persiste între 3 și 4 ore pe piele.

Apa de parfum: Are o concentrație mai mare de uleiuri parfumate, de obicei între 15-20%, dizolvate în alcool. Acest lucru îi conferă o aromă mai puternică și persistentă, cu rezistență de aproximativ 4-6 ore pe piele.

Parfumul (sau extrait de parfum): Acesta are cea mai mare concentrație de uleiuri parfumate, în general de peste 20%, ceea ce îi conferă cea mai puternică aromă și cea mai mare persistență. Parfumul poate rezista pe piele între 6 și 8 ore sau chiar mai mult.

Alte produse parfumate, cum ar fi loțiunile, cremele sau uleiurile parfumate, au, de obicei, concentrații mai mici de uleiuri esențiale și sunt concepute pentru a hidrata pielea în timp ce oferă o notă subtilă de aromă, dar nu au aceeași persistență ca parfumurile în sine.

În general, alegerea între aceste variante depinde de preferințele personale în ceea ce privește intensitatea și durabilitatea aromei pe piele, precum și de ocazia sau momentul în care se dorește purtarea parfumului.

 

Denumire

Concentrație de parfum

Extrait de Parfum

15-40 %

Eau de Parfum (EdP)

8-15 %

Eau de Toilette (EdT)

6-8 %

Eau de Cologne

3-6 %

Eau de Fraîche

< 3%

Mergi sus

Cauta produsul dorit

Adăugat în coș